سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رفیق شفیق

سلام بر شب قدر ، سلام بر شهید شب قدر ، سلام بر نبأ عظیم، سلام بر صراط مستقیم ، و سلام بر...

یا علی ای پدر امت ! ای کسی که اسلام هر چه دارد از فداکاری تو ، از ایمان تو، از شجاعتت، از مهربانیت ،از حلمت، از سکوتت، واز همه چیز تو دارد.

یا علی ای همسر لیلة القدر! ای همسر بانوی دو عالم! وای شوهر اسوه ی ایمان و پاکی و صبر وصداقت و ...

تنها تو و پسر عمویت رسول خدا شب قدر را درک کردید و شناختید، چرا که ایشان فرمود یا علی تنها من وتو به حق فاطمه را شناختیم .او که معنای واقعی لیلة القدر است ؛و همانطور که خداوند میفرماید « وما ادریک ما لیلة القدر» لیلة القدر را نخواهد شناخت جز من و تو و فرزندان از جانشینان تو. پس کسی به معرفت فاطمه نخواهد رسید که او چه بود و که بود!!!

اما یا علی گر چه ما نفهمیدیم و نشناختیم مقام همسرت فاطمه  را،اما از تو میخواهیم که در این شب قدر ، شب نزول ملائک ،به ما کمک کنی تا خود را به او نزدیک کنیم واز او درس بگیریم وارتباط خوبی با فرزندت بر قرار کنیم.او که در این شب فرشته ها بر او نازل میشوند واعمال یک سال ما را بر او عرضه میکنند واو است که تقدیرات یک ساله ی ما را امضا میکند...

خدایا خیلی شرمگینم از کارهایم که نه تنها در این شبها بلکه همیشه حجتت آنها را میبیند...

خدایا مرا ببخش وکارنامه ای پاک را نشان حجتت بده...

یا صاحب الزمان ! آقا جان! من در این شبها تمام حاجاتم را کنار میگذارم و فقط از خدا فرج شما را میخواهم گر چه بسیار نالایقم...

 

مهدی



برچسب‌ها:
[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 5:6 عصر ] [ گل نرگس ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

گل نرگس
امام رضا علیه السلام: الامام الانیسُ الرَّفیق وَالوالِدُ الشّفیق وَ الأخُ الشَّقیق وَ الاُمُّ البرَّة بالوَلَد الصّغیر. امام همدم و رفیق، پدر مهربان، برادر برابر، مادر دلسوز نسبت به کودک نوزاد است.

لینک دوستان
برچسب‌ ها
لینک های مفید
امکانات وب
tzz
ایران رمان