سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رفیق شفیق

ایرادی که به شیعه ها میگیرن اینه که شما چرا لعن میکنید؟چرا عاشورا میخونید که در اون همش لعن هست؟

اولا :اینکه خدا خودش تو قرآن دشمنان خدا ورسول وکسانی که اونها رو اذیت کنن لعن کرده: «إن الذین یؤذون الله و رسوله لعنهم الله فی الدنیا والاخره و أعد لهم عذابا مهینا »احزاب/57

دوم: میدونیم که پیغمبر بارها فرمود: هرکس علی را،فاطمه را، حسن و حسین را، بیازارد مرا آزرده و هر کس مرا بیازارد خدارا آزرده. پس لعن خدا شامل چنین کسانی است.

سوم: زیارت عاشورا یک حدیث قدسیست  واز سمت خداست، برای همینه که اونجا میگیم «علیکم منی سلام الله » گویا زائر در اینجا مقام نیابت از خدا رو داره.

لذا امام باقر علیه السلام در فضیلت خواندن این زیارت میفرمایند:

هر گاه تو این دعا را گفتی به تحقیق دعا کرده­ای به آن چیزی که زائران آن حضرت از ملائکه به آن دعا میکنند،و خدابرای تو صد هزار هزار درجه بنویسد، و مثل کسی باشی که با امام حسین شهید شده است تا ایشان را در درجاتش مشارکت کنی و شناخته نشوی مگر در جمله شهیدانی که با آن حضرت شهید شده­اند. و نوشته شود برای تو ثواب زیارت هر پیامبری و رسولی ، و ثواب زیارت هر کسی که حسین را روزی که شهید شده زیارت کرده.

راستی این همه ثواب مگه میشه؟!!

آره جونم ، چون عاشورا بیان همه­ی اعتقاداته، و اعتقاد یعنی همه چیز.

پس خوندن عاشورا و ترجمش با خودت که بیشتر برات جا بیفته...

ضمنا بزرگای ما هر وقت حاجت مهمی داشتن نذر 40 روز عاشورا میکردن و حاجتم میگرفتن.

اما با صد لعن وسلام. کاری نداره فقط 20 دقیقه وقته ارزشمندتو میگیره...



برچسب‌ها:
[ شنبه 91/8/27 ] [ 11:50 صبح ] [ گل نرگس ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

گل نرگس
امام رضا علیه السلام: الامام الانیسُ الرَّفیق وَالوالِدُ الشّفیق وَ الأخُ الشَّقیق وَ الاُمُّ البرَّة بالوَلَد الصّغیر. امام همدم و رفیق، پدر مهربان، برادر برابر، مادر دلسوز نسبت به کودک نوزاد است.

لینک دوستان
برچسب‌ ها
لینک های مفید
امکانات وب
tzz
ایران رمان