سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رفیق شفیق

میدونی چرا به نهم ربیع الاول روز به درگ واصل شدن دومی رو عید الزهراءمیگن؟!!

پس خوب گوش کن!

حذیفه یکی از یاران پیامبر (ص)و از شیعیان امیرالمؤمنین (ع)میگوید:  روز نهم ربیع الاول خدمت پیامبر میرسد که حضرت علی و حسنین نزد پیامبر بودند. ایشان تبسم مینمود و میفرمود: بخورید که گوارا باد برشما برکت وسعادت این روز ،به درستی که در این روز خدا دشمن خود و شما را هلاک میکند.ودر این روز دعای مادر شمارا (که به عمر هنگام پاره کردن نامه فدک فرمود : خدا شکمت را پاره کند) مستجاب میگرداند... در این روز فرعون اهل بیتِ من  و ستم کننده بر ایشان و غصب کننده حق ایشان هلاک میشود.

در ادامه پیامبر فرمودند: خداوند به من وحی کرده که : ای محمد! علی به منزلت تو نمیرسد مگر به آنچه که از بلاها توسط فرعون آن عصر و غصب کننده ی حق او بر او وارد میشود. کسی که جرأت پیدا میکند تا گفته های مرا تغییر دهد وبه من شرک آورد و مردم را از راه رضای من منع کند.؛و گوساله ای از برای امت تو بر پا میکند که آن ابوبکر است و به من کفر میورزد در عرش وعظمت و جلال من ، بدرستی امر کرده ام ملائکه هفت آسمان خود را که برای شیعیان و محبان دین شما عید بگرداند روزی که آن ملعون کشته میشود...(1)

روایات در مورد این کافر و منافق بسیار است و عجیب !!!

چرا میگویم کافر و منافق؟؟؟

زیرا امام زمان علیه السلام فرمودند: آنها(ابوبکر وعمر )برای طمع مسلمان شدند. زیرا با یهودیان سرو کار داشتند و از آنها شنیده بودند که در تورات پیشگویی هایی در مورد حضرت محمد شده ،که او بر عرب غالب خواهد شد... و این دو به طمع اینکه از ظرف پیامبر اداره ی بخشی از بلاد به آنها واگذار شود شهادتین را جاری کردند. ولی هنگامی که از آن خیال مأیوس شدندبا همفکران خود در شب عقبه(شب قبل از غدیر) نقشه کشیدند تا پیامبر را بکشند. ولی خدا پیامبر را از مکر آنها با خبر کرد و آنها موفق به کاری نشدند...(2)  تا اینکه بالأخره به دست دخترانشان عایشه و حفصه پیامبر را مسموم کردند و به شهادت رساندند...

وآنها هرگز ایمان نیاوردند...

سخن گفتن در مورد این دو ملعون و ظلمهایی که روا داشتند و حق را از جا جدا کندند و چه بدعتها کهگذاشتند، کتابها میخواهدو...

اما نگو چرا لعن میکنی چون خدا خود در قرآن اینها را لعن فرموده:(إنّ الذین یؤذون الله و رسوله لعنهم الله فی الدنیا و الاخره و أعدّ لهم عذابا مهینا) احزاب / 57

خلاصه اینکه لعن اینها نه تنها عیب نداره بلکه خیلی هم براش ثواب آورده شده ، طالباش برن به کتاب فرحه الزهراء نوشته ی ابو علی اصفهانی مراجعه کنن .

البته اینم بگم لعن در خفا و تقیه یادت نره.

خدایا تورا شکر که ما را شیعه ی اهل بیت قرار دادی و مبغض دشمنای اهل بیت.

پی نوشت:

1-زاد المعاد،مجلسی،باب 8 ص325 و زوائد الفوائد،ابن طاوس،باب ربیع الاول وبحارالانوار،مجلسی،ج31 ص120.

2-احتجاج طبرسی ج2 ص465.

 

 

روزی به عمر رسید شیطان

بگریخت از او تا که نگردد گمراه

میرفت عمر زپیش و شیطان میگفت

لاحول ولاقوه الا بالله



برچسب‌ها:
[ یکشنبه 91/11/1 ] [ 7:0 عصر ] [ گل نرگس ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

گل نرگس
امام رضا علیه السلام: الامام الانیسُ الرَّفیق وَالوالِدُ الشّفیق وَ الأخُ الشَّقیق وَ الاُمُّ البرَّة بالوَلَد الصّغیر. امام همدم و رفیق، پدر مهربان، برادر برابر، مادر دلسوز نسبت به کودک نوزاد است.

لینک دوستان
برچسب‌ ها
لینک های مفید
امکانات وب
tzz
ایران رمان