سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رفیق شفیق

رمضان

چه ماه زیبایی! آنقدر که حس میکنی عزیزکرده ی خدایی چون خودش گفته هر چی میخوای بگو تا بدم من توی این ماه انقدر توی بنده رو دوست دارم که نفست تسبیح من و خوابت عبادت هست . و من هم فکر میکنم انقدر به او نزدیکم طوریکه حس میکنم در آغوش او هستم و خودم را برای او لوس میکنم و هر چی بخوام بهش میگم ، غافل از اینکه غیر از خودم هم کسای دیگه ای هم هستن پراز مشکل و سختی و امامی دارم که در زندان غیبت هست . با این وجود من چطور میتونم فقط به فکر خودم باشم. این جاست که یاد حدیثی میفتم،

پیامبر صلی الله علیه وآله میفرمایند:هر بنده ی روزه دار ی در وقت افطار یک دعای مستجاب دارد، که آن یا در دنیا به او داده میشود و یا برای آخرتش ذخیره می شود.

وحالا با خودم میگم خدایا من از تو هیچی نمیخوام جز فرج آقا

اللهم عجل لولیک الفرج



برچسب‌ها:
[ جمعه 92/4/21 ] [ 11:45 صبح ] [ گل نرگس ] [ نظر ]

 

گل

میلاد مهدی موعود مبارک

 

گل

چرا برای فرج دعا کنیم؟

1- زیرا خداوند میفرماید: « قل ما یعبؤ بکم لو لا دعاؤکم » (اگر دعای شما نباشد خداوند هیچ اعتنایی به شما نمیکند.) فرقان/77

2- خدا ما را امر به دعا کرده: «ادعونی استجب لکم»

3- ما باید احساس نیاز خود به وجود امام را با دعا و با تمام خضوع در پیشگاه الهی ابراز کنیم.

4- اگر دعا برای تعجیل در فرج نکنیم هلاک خواهیم شد.  امام حسن عسکری علیه السلام میفرماید: «به خدا قسم امام زمان غیبتی خواهد داشت که در آن زمان تنها کسی از هلاکت نجات میابد که خدای خدای عزوجل بر اعتقاد به امامت او ثابتش دارد و توفیقش دهد که برای تعجیل فرج و ظهور آن حضرت دعا کند.»

5- با دعا نکردن برای فرج از برکات وجود امام محروم میشویم . امام صادق علیه السلام میفرماید:« اگر شما هم به درگاه الهی ضجه و ناله کرده و فرج ما را میخواستید خداوند هم فرج ما را نزدیک میکرد .اما اگر با ضجه و ناله دعا نکنید (غیبت) تا نهایت خود به طول خواهد انجامید.»

6- به دلیل پیامهای متعدد امام زمان به شیعیان در طول غیبتشان: « برای فرج بسیار دعا کنید چرا که این دعا کردن فرج و گشایش کار شماست.»

7- با ظهور حضرت عدالت واقعی بر روی زمین حاکم خواهد شد.

8- شکر نعمت واجب است و نعمت واقعی امام زمان علیع السلام هستند. و شکر احسان کننده، دعای خالصانه در حق اوست.

9- نیکوکار واقعی امام زمان است زیرا تنها توسط ایشان بلاها از ما دفع میشود.

10- با همدلی در دعای برای فرج، سعادت دیدار حضرت زوتر حاصل میشود. همانطور خودشان فرمودند:«اگر شیعیان ما که خداوند آنان را بر طاعت خود توفیق دهد، بر پایه ی شناختی شایسته و صادقانه در راه وفا به پیمانی که بر دوش دارند همدل میشدند برکت دیدار ما از ایشان تأخیر نمی افتاد و سعادت دیدار ما برای آنان زودتر حاصل میشد.»

خدایا فرج آقا را نزدیک فرما و به کمک کن تا در نزدیکتر کردن فرج اعمال شایسته و مورد رضایت ایشان انجام دهیم . خدایا کمک کن تا بتوانیم در این دوره ی وانفسا از فتنه های آخر الزمان در امان بمانیم و ثابت قدم در راه امامان بکوشیم و هر چه بیشتر افراد را با آن حضرت آشنا کنیم و مهر ایشان را در دل آنها بکاریم .

 

نیمه شعبان

نیمه شعبان



برچسب‌ها:
[ یکشنبه 92/4/2 ] [ 1:13 عصر ] [ گل نرگس ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

گل نرگس
امام رضا علیه السلام: الامام الانیسُ الرَّفیق وَالوالِدُ الشّفیق وَ الأخُ الشَّقیق وَ الاُمُّ البرَّة بالوَلَد الصّغیر. امام همدم و رفیق، پدر مهربان، برادر برابر، مادر دلسوز نسبت به کودک نوزاد است.

لینک دوستان
برچسب‌ ها
لینک های مفید
امکانات وب
tzz
ایران رمان